مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:562023-06-14اقتصادي

سیل گرمی| راه ارتباطی 30 روستا مسدود است


کلیم اله وثوقی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: سیل امروز بیشترین خسارت ها را به زیرساخت های راه و ابنیه فنی در شهرستان گرمی و انگوت وارد ساخته است و طبق آخرین اطلاعات 20 الی 30 پل ارتباطی در این شهرستان آسیب دیده است.

وی افزود: تا به کنون اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص انسداد راه های روستایی به دست نیامده اما طبق پیش بینی های انجام یافته و حجم سیل، راه ارتباطی حدود 30روستا مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در بدو وقوع سیل امروز، تونل آزادگان در راه ارتباطی مشگین شهر به پارس آباد برای مدتی به دلیل حجم سیل بسته شد و عبور از کنارگذر این مسیر برقرار شد.

وی بیان کرد: اما سیل در شهرستان گرمی خسارت بیشتری داشته و پل ارتباطی بین شهرستان گرمی و بیله سوار با دهانه 6 متری تخریب شده و قابل استفاده نیست و فردا شورای فنی اداره کل راهداری استان به بازدید از این مسیر پرداخته و تصمیمات نهایی در خصوص میزان تخریب و ترمیم یا ساخت مجدد این پل گرفته خواهد شد.

وثوقی با اشاره به مسیرهای جایگزین در این جاده عنوان کرد: دسترسی محلی از مسیر انجیرلو، شاه تپه سی و آغدام می تواند انجام گیرد و برای مسیر ترانزیتی نیز خودروهای عبوری می توانند از مسیر بیله سوار - پارس آباد - مشگین شهر استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی| راه ارتباطی 30 روستا مسدود است

سیل گرمی| راه ارتباطی 30 روستا مسدود است